Diskuse

Súmrak

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je ale pokrytectví paní autorky. Ona si vybere jen událost na ukrajině a úplně zapomněla na tsunami v indonésii ;-€;-€;-O

Indonesia 2012- where wasSonka? ;-€

Lol, jelikož se obávám že to autorka nepochopí tak jí tu ironii raději vysvětlím. Abych použil Vaše slova: život ukrajince má větší cenu než život indonésana????? HYPOCRACY!!!!!! ;-)

a tak by jsme mohli pokračovat celý rok, to že někdo se zastane obětí útoku v roce 2015 neznamená že mu jsou ukradeny oběti z roku 2014.

A zeptám se autorky, proč ukrajinci/Rusy (Slováci?), nevyšli ve 2014 s transparenty "já jsem oděssa" "já jsem mauriopol"?? Proč jste nevyšli? Vám byli ukradení ti lidé? Wow Rv

1 1
možnosti

Pro mně je to těžké ocenit, neboť lpím na tom, že poesie je řeč vázaná, tedy vázaná buď rýmem nebo aliterací nebo rytmem. (V grafické podobě může být vázána i visuálními efekty, ale to už není poesie, leč výtvarné umění pomocí slov.)

Tím Vám nechci brát elán, chyba je v příjmači, ne ve vysílači.

0 0
možnosti

za myšlenku ale karma, co říkáte? ode mne ano :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 461x
V človeku je istá neviditeľná sila, ktorá ho ženie ďalej ... vyššie od hmoty.

Seznam rubrik