Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Milá poetická duše, oni ti zpropadení Amíci v minulém století dvakrát vytáhli Evropu z průseru, do kterého se sama dostala. Zkuste se "pozrieť" do základní učebnice dějepisu, zapojte mozek a pak pište. Zatím jste to pojala od konce.....

10 1
možnosti
Foto

Ale pendrek.

Amíci na obou světových válkách nepředstavitelně vydělali.

Díky první světové válce se stali velmocí, protože do té doby neznamenali nic a nehodilo se jim do krámu, aby vyhrálo Německo a RU. Jinak celé 2 roky lavírovali, zda se přidat k Německu a RU, či k VB a Francii.

Díky druhé světové válce se Amíci stali supervelmocí a v Evropě zasáhli, až když věděli, že by Stalin v případě vítězství obsadil celou Evropu a SSSR by se tak stal jedinou supervelmocí.

V čem máte pravdu je, že se do těchto p......ů dostala Evropa sama bez cizího přičinění.

3 7
možnosti
Foto

V době, kdy Stalin podporoval Hitlera v jeho tažení proti Británii, už USA dávno pomáhaly Británii materiálně.

7 1
možnosti
Foto

Pane Oulický, na pana Petříka netřeba reagovat. Jeho pojetí dějin a automatické vyjmenování viníků /většinově 4-5 jmen/ je již jakýmsi folklórem tohoto blogu, které vždy zaujme svou prostoduchostí. Vám pěkný večer.

8 1
možnosti
Foto

Zajímavé pane Vodvářko, že Vy na mne vždy reagujete.

A doufám, že na mne vytáhnete nějaký silnější argument než folklór a prostoduchost, třeba robota.

Ten už by více odpovídalo Vašemu rozhledu.

2 4
možnosti
Foto

Hluboce se mýlíte, je to přesně opačně. Vy máte neustále obsedantně kompulsivní reakce na mé příspěvky, které jednoznačně přesahují vaše možnosti chápání /tím se nechlubím, jen se snažím stanovit jistou laťku, jež je u vás poměrně nízko/. Diskuse s vámi je mařením času, stereotypie vašeho pojímání problémů světa je čtenářům známa a je aspo%n pro mne již unavující.

Kdysi jsem vám navrhoval, abyste neotvíral můj blog a nereagoval na mé příspěvky, které jsou určeny jiným čtenářům než vám. Já váš blog nečtu, vaše názory mne nezajímají.

Takže, dle mne jste robot, naprogramovaný proti katolické církvi, tupící Kalouska a dobrý vkus.

5 1
možnosti
Foto

Pane Vodrážko, tak jste si opět neodpustil svoji reakci na moji osobu a maříte se mnou čas ve stereotypii mého pojímání problémů světa.

Vaše snaha podstrčit mi svoji diagnózu se tím pádem jaksi obrací proti Vám.

Co se týká Vašich blogů, já je čtu docela rád, protože si vždy rozšířím svoje znalosti na téma fanatismus.

Bohužel se neubráním tomu, že na Vaše blogy a příspěvky občas reaguji, ale co můžete od naprogramovaného robota čekat.

To byste musel jedině zavřít diskuse.

Co se týká Kalouska, pokud mne paměť neklame, tak jsem o něm doposud žádný blog nenapsal, i když se o něm občas zmíním jako o výtečníkovi, který dělá patřičnou reklamu nejen katolické církvi, ale i ostatním katolíkům.

2 1
možnosti
Foto

Jmenuji se Vodvářka, robote.

3 1
možnosti
  • Počet článků 27
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 461x
V človeku je istá neviditeľná sila, ktorá ho ženie ďalej ... vyššie od hmoty.

Seznam rubrik